Щоб утримати увагу покупця, українські рітейлери продовжують шукати для свого бізнесу нові формати. А до них пропонують і нові формати інтер'єрів.
Кожен, хто задіяний в фудтех-індустрії України, скаже вам, що останнім часом стався бум на так звані «магазини біля дому». Причина цього явища – торішня пандемія. Адже в таких магазинах знайдеться все необхідне, і вам не доведеться вирушати за покупками в великий супермаркет.
Компанія «Фора» взяла цей формат за основу, але допрацювала його і відкрила новий магазин в самому центрі Києва – на бульварі Лесі Українки. І треба зазначити, що він значно відрізняється від інших супермаркетів цієї мережі. У чому схожість з концепцією «магазину біля дому», так це в зручності, адже нова «Фора» розташована на першому поверсі житлового будинку. А ось відмінність полягає у розширеному асортименті і в виборі оздоблювальних матеріалів. Наприклад, в якості покриття для підлоги тут використана не керамічна плитка, а вінілова підлога, яка не боїться вологи і великих трафіків, гасить шум кроків і не вимагає додаткового догляду. Для цього проєкту вибрали покриття німецького виробника Wineo – одного з піонерів даного напрямку.
Щоб «погасити» звук кроків, також використали клейову підоснову Silent Premium. «Тихі» підлоги – важлива умова замовників, адже магазин знаходиться на першому поверсі житлового будинку. Ще одна перевага підоснови, яку використали в цьому проєкті, – простий монтаж і демонтаж: вона клеїться не до основи підлоги, а безпосередньо до покриття.
Проєкт: магазин «Фора»
Покриття для підлоги: вініл Wineo, колекція Wineo 800 Stone XL, декор Raw Concrete, підоснова Silent Premium для LVT
Реалізація: 2021
Локація: Київ, Україна
Фото: Олена Коршун