меню
Робочі процеси

Багато хто з нас користувався послугами СТО і прекрасно знає, як там все влаштовано. А ось, як організовано роботу бек-офісів подібних сервісних центрів?

 

Робота офісів станцій технічного обслуговування не менш важлива, ніж робота відділу механіків. Офіс забезпечує облік клієнтських звернень і поставку деталей в обумовлений день. Одним словом, контролює процес якнайшвидшої видачі замовнику автомобіля, готового до нових забігів. Ось чому умови роботи його співробітників дуже важливі. Цей проект відкриває завісу і показує, як все влаштовано.

Офісна частина СТО «Манік Механікс», розташованого в Києві на Лебединській, 10, знаходиться на другому поверсі, безпосередньо над ремонтною зоною. Таке сусідство істотно спрощує комунікацію двох департаментів і оптимізує робочі процеси. При загальній площі в 85 кв. м офіс складається з двох блоків: клієнтської зони і робочої, куди входять кабінети директора, менеджерів і бухгалтерів. Головне побажання в оформленні приміщень полягало у використанні нейтральної кольорової гами з яскравими акцентами, комфортних меблів і надійних покриттів для підлоги. Що стосується останніх, вибір зробили на користь ламінованих і вінілових підлог. Ламінат змонтували в кабінетах, вініл – в клієнтській зоні, а також застосували його в оздобленні стін санвузла.

 

Проект: Катерина Казадаева

Реалізація: 2020 рік

Покриття для підлоги: ламінат Egger, колекція Egger PRO Kingsize Aqua +; ламінат Parador, колекція Basic 400; ламінат Home Inspire; вініл Wineo, колекція Wineo 400